10:10' herregud..

min kompis Hannah ringde mig igår och sa att jag inte skulle acceptera han som skrev till mig ( som jag kommer visa under ) och nnågon ahmad. dom var alltså kompisar och ahmad är hannas ex, och dom tycker jag är snygg och vill träffa mig och ha sex med mig osv.... , vad hannah sa. och dom har tjatat på hanna att få träffa mig och då hade den ena killen sagt :
'' hon ska bli min. jag ska vara tillsammans med henne. osv.. ''
här får ni den löjliga konversationen..





hur svårt kan det vara att förstå att man inte vill träffa en person?


Kommentarer
cs:*

MYcket skön Blogg hjärtat, skriv inte till folk som du inte känner, även om de bombar din Facebook, ignonera allihop.puss

2011-05-12 @ 10:46:40
Anonym

Han e en idiot, men dock så förstår man honom för du e sjukt snygg.

2011-05-12 @ 17:55:50
natalie *

haha så pinsam ;o<3

2011-05-13 @ 00:04:14
URL: http://www.nattstad.se/natalienordkvist

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0