11:15' god morgon!

hejsan gott folk! stannade hemma ifrån skolan idag med, men ska förhoppningsvis dit imorgon.. jag har fått en massa röda utslag på halsen och kinderna och är as torr, och det funkar inte med den fetaste krämorna jag har! :| kill me.. men ska till doktorn imorgon, kan vara att jag inte tål något? tåler ju inte röda saker så som tomat,morrot,jordgubbar,ketchup osv.. men äter det endå? så fick utslag redan i måndes pga av att jag åt en massa tomater.. så kan vara det? återstår att se.. men sjukt jobbigt är det kliar och bränns! :( buuuhu.
men nu är min söta lilla mamma på väg upp till maxi och ska köpa glass till mig (a)  muuuums! :D men ska fortsätta lira cod nu, uppdaterar senare! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0