13:24' kass uppdatering!

tänkte berätta vad som hänt under denna helgen.

fredag : då var jag ju hemma från skolan så hände inte så mycket men vid 00.00 åkte jag och pappa in till stan och köpte varsin redbull och åkte till havet och snackade lite och hade det jätte roligt! efter det drog vi på street race och efter det träffa hans kompisar, så vi kom inte hem förens vid 03:00, hade en sjukt kul lördags morgon.

lördag: då vakna jag jtte tidigt av pappa jour larm.. :( men jag och mamma åkte in till stan och gjorde lite ärende sen åkte vi och hämtade Alexandra och så sov hon hos oss! och kan säga er att vi hade sjuk kul och mysigt jag och alexandra! vi laddade ner jätte många skräckisar och kollade och höll varandra i handen när det var som läsigast! hon är verkligen en underbar vän! (L) love her. sen deckade vi.

idag/nu : så har vi käkat frulle och duschat och håller på att göra v oss lite, vi ska trffa några utav alexandras kill kompisar som har kört ifrån göteborg för att träffa oss och äta pizza! hahaha, så vi ska träffa dom och sen får vi väll se vad som händer senare ikväll! boggar mer senare!

ps.
1. jag längtar tills jag blir 16! :D ( den 20:E maj )
2. jag längtar tils min FEST! då kör jag all in! ( 21:e maj)
3. krämorna jag fick utav doktorn har hjälpts som fan, så har inga utlag eller är torr längre! :D wiho.


Kommentarer
despina

tycker du att kilklakcar är snyggt ? :D

2011-05-15 @ 15:17:56
URL: http://despinaslife.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0