14:21' så himla snyggt!

så här kommer jag gå klädd i sommar! riktigt snyggt nu till våren/sommren! :D

1:a outfiten!

- slitna jeans shorts! ( inte höga, för det passar jag inte i får så stor rumpa.. )
dessa var skit coola!


- till det så är det jätte snyggt med en vanlig mag tröja till!



- under mag tröjan kan jag tänka mig att ha antingen en vanlig bh under eller en snygg halv tup top som en slags bh/topp under, så det kommer att synas något snyggt under!

spets är också snyggt att ha till!


accesosarer till det är ju upp till var och en, men jag hade antingen haft en mobil väska ( som alltid ) eller något snyggt fjäder halsband och lite olika smycken här och där!


- när det kommer till skor så hade jag lätt haft ett par converse eller ett par nit boots! stilrent och snyggt!





outfit nr 2, som jag kommer att använda i sommar är :

- läder shorts, så jävla läckert!! :O


- till det så kommer jag att ha en vit genomskinlig blus till!


- accesosarer kommer att va något coolt nit armand och någon nit väska till!


- skor kommer jag använda antingen boots eller ett par nit klackar!


dö läckra outfits! :| detta kommer jag definitivt att ha på mig i sommar! :D
NÄSTAN alla bilder är lånade ifrån google.se


Kommentarer
frida o!

så snygg outfit's! snygg stil du har okcs¨å!

2011-05-10 @ 15:33:04
URL: http://fridaolsson.blogg.se/
Anonym

nice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-10 @ 18:20:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0