20:17' talk to me baby! ;) ooooh.

hejsan gullungar! :* eller vem vet, det kanske finns fula som läser min blogg också? nej det tror jag knappast!
just nu så sitter jag och mamma och kollar på '' mamma flyttar in '' eller vad det nu heter, så sjuka familjer den ena säljer struts ägg och föder upp strutsar osv! hahahah dör! :|
 
men hur som helst, skolan som vanligt idag.. tråkigt och segt! gjorde iallafall mitt SO prov som jag inte hade pluggat på, och fick G+ ! (y) efter skolan följde jag med underbaraste Joshua hem och tog en kopp caffe och käkade och snackade en hel del om allt skit, och mös med alla hans katter.. typ 16 st, skit fina! sen spelade vi ven call of duty! :D haha så kass han är! shyyy :$ dum jag är, men sanningen svider! ;) men nu ringer Philip '' min låssas pokvän '' så ska snacka med honom! puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0