23:15' sen uppdatering.

hejsan alla vakna! :D vad har ni för er?
ligger i sängen och snackar med underbart folk på facebook! :D shit vilken rolig dag jag har haft idag! :D killarna Philip & Marcus kom och hämtade upp oss med deras bil sen körde vi in till stan för att käka och gick runt och hade det allmänt trevligt, sen körde vi runder och pumpade musik och massa annat skoj! :D skit roliga killar det där! :D kommer nog ner ngn helg till mig för att umgås och äta sushi på min kropp som vi har bestämmt! hahhh, skämt och sido! eller.... ? ;) men tänkte lägga mig nu, skolan imorgon....
och kan meddela er att jag hade det ganska mysigt med Philip, han var min pojkvän för en dag eller vad vi sa, gick och höll handen och pussades och allt vad vi gjorde! haaha!

här kommer en bild på min '' låssas pojkvän '' Philip, inte den bästa bilden på honom precis :



och på min '' kanin '' Marcus :


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0